torsdag den 10. oktober 2013

Byen!

I fredags mødtes jeg med en længe savnet pige: Maria som var en dansk au pair i San Antonio! Hun kom hjem fra USA i slut august og skulle besøge sin far som bor i Aalborg. Hun kontaktede så mig og spurgte om vi ikke skulle tage i byen fredag. Vi har jo aldrig drukket sammen før men vi havde det super sjovt og fik snakket om en hel masse. Jeg tror hun nød sin første rigtige tur i jomfru ane gade jeg gjorde i hvert fald mit bedste for at gøre det til en god tur :-) massere alkohol kom der også indenbords så lørdag havde jeg slemme slemme tømmermænd hele dagen - og skulle arbejde på kroen om aftenen. Føj! 

Lidt stemningsbilleder fra aftenen:






Kedsomhed i bussen, selfie fra aftenen, en meget dårlig tempt med kiwi smag, instagram billede af os begge og en label der er sat omvendt på flasken - det havde vi meget sjov med :p 
Elsker at få opfrisket nogen af de dejlige au pair minder, og Maria er en fantastisk pige og veninde <3

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar