tirsdag den 29. april 2014

Bloggen er flyttet!

Dette bliver det sidste indlæg skrevet her på blogspot. Jeg har været glad for at have min blog her, men jeg vil gerne kunne tage bloggen til nye højder og derfor har jeg taget beslutningen at flytte den til bloggers delight. Bare rolig, det kommer ikke til at betyde noget for jer læsere, andet end at domænet selvfølgelig er anderledes. Nu ligger bloggen på www.julievalsby.bloggersdelight.dk og jeg håber at i læsere er villige til at flytte med mig derover. Alt er allerede ordnet, selvom jeg stadig bakser lidt med små tekniske ting.

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle føre bloggen videre derovre og se hvad det kan føre med sig. Derfor håber jeg også at i vil lave den lille ændring at skrive bloggersdelight i domænet i stedet for blogspot - jeg håber ikke det er for meget at forlange!

Find min "nye" blog;

HER!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar