Jeg havde ellers sagt hun kun måtte låne min iPad hvis jeg måtte hive hendes rokketand ud - noget for noget, ikke? ;-) men den pige har det med at kunne overtale mig. De der hundeøjne og den søde pigestemme der siger "din sødeste lillesøster kan da godt få lov at låne ipaden i bare 10 min, ikke?" - det er altså ikke til at stå for... Tror hun kan få mig til en del mere end hvad godt er! Haha, godt hun ikke selv ved det.. Endnu
mandag den 24. februar 2014
Lige nu
Holder lige to minutters pølepause, hvor lola spiller på ipaden. Hun er ret vild og glad for jorden er giftig...
torsdag den 20. februar 2014
Sevilla - mit næste eventyr
Da mine værtsbørn er hos deres far i påskeferien og mine værtsforældre skal ud at rejse, er jeg også "tvunget" til at tage et sted hen. De er nemlig ikke glade for at skulle efterlade mig i lejligheden alene i 12 dage, hvilket er forståeligt. Nu har jeg så endelig fået booket sovested! Da det jo er påskeferie er det lidt dyrere, og det kommer da også til at tømme godt ud i pengepungen. Jeg har nemlig oveni også besluttet mig for at jeg fortjener en lille smule (okay, meget!) eksta luksus. Jeg nød at være i Barcelona, men ved også godt at 4 dage er RIGELIGT på et hostel for mig. Især det hostel jeg boede på i Barcelona. DERFOR har jeg bestilt 7 overnatninger på Hilton Garden Inn, som har buffeter til alle måltider (mod merbetaling selvfølgelig), gratis fitnesscenter, udendørs swimmingpool og bare lidt mere luksus end et hostel... Sevilla har lige nu omkring 19-20 grader så jeg regner med at der fra den 10. april er godt nok vejr til at kunne nyde poolen og sole mig lidt med en god bog. Hotellet ligger godtnok 5 km fra Sevilla centrum, men har gode busforbindelser så jeg klarer mig nok. Derefter har jeg booket 2 overnatninger på et hostel inde midt i byen. Det ser til gengæld også lidt finere ud end det i Barcelona, så skal nok klare den. Jeg skal "kun" være væk i 9 dage, har fået lov til at være alene herhjemme de sidste 3. Vil nemlig også gerne nyde lidt af tiden med mine søde veninder her i Madrid. Nu venter jeg bare på at mine værtsforældre bestiller min fly- eller togbillet som de har været så søde at donere til mig pga. "tvangsrejse".
Det var egentlig meningen jeg ville have været i Grenada også, men jeg har besluttet mig for at gøre lidt mere afslapning ud af ferien. Jeg tror godt jeg kan nå at se alt der skal ses i Sevilla men stadigvæk hygge mig i solen og slappe af. Glæder mig i hvert fald!
mandag den 17. februar 2014
Mario kage
Igår var det Javiers 13 års fødselsdag. Der var de ved deres far og hyggede sig vist rigtig meget. Derfor fejrede vi ham i eftermiddags med kage. Ikke bare hvilken som helst kage, nemlig med Javis yndlingsfigur Mario som motiv!
Mobilbilleder fra en sjov aften
Jeg frygter altid lidt at se mit fotoalbum på mobilen igennem efter en bytur. Igår var det heldigvis ren fornøjelse!
lørdag den 15. februar 2014
Morgenmad
Jeg spiser det her lige nu. Og JA det er morgenmad, for er lige stået op.
Friskpresset appelsin juice, special K skemad og et glas kakaomælk.
Vi var ude at få tapas på et sted der hedder Lizzaran igår, og det var virkelig godt. Hvorfor er der ikke noget mere på tapastallerkener??
Vi har efterhånden erfaret at en kande sangria tager den anden, og vi endte med at sidde på tapasbaren i ret lang tid da det stod ned i stænger. Vi sad udenfor under parasoller og med varmelamper, det var virkelig lækkert! Bagefter gik vi på dubliners (en irsk bar), som de andre har snakket så godt om. Her delte vi også et par kander sangria og hyggede og snakkede. Heldigvis nåede Jess og jeg den sidste metro hjem, men Amber valgte at blive og tage natbussen.
Snart skal jeg ud at shoppe med Amber, og så ryger der nok en bid tømmermændsmad ned.....
fredag den 14. februar 2014
Når ens bomuldsnederdel bliver vasket for første gang
Kender i det, man passer et stykke tøj ret godt, og er faktisk ret vild med det som man står der i prøverummet? Man er faktisk stadig ret vild med det, når man har det på første gang. Så bliver det så vasket. Og man indser at tøjstykket er lavet i ren bomuld. Da jeg tog denne nederdel på idag, for anden gang, følte jeg mig bogstaveligt talt som en flodhest. Hvor mange kilo har jeg lige taget på siden jeg havde den på sidste gang?? Well, jeg ved tilfældigvis at jeg ikke har taget så meget som et gram på - faktisk stik modsat. Men selvom jeg ved det, så er det altså ikke godt for selvtilliden... Jeg magtede derfor ikke en tøjkrise og tænkte, at jeg ville beholde den på. Så er der en lille bitte chance for at jeg synes jeg ser bedre ud imorgen, når jeg skal i byen. I aften er jo bare hygge og tapas.
Mit hår er godtnok blevet langt, men trænger virkelig også til en ordentlig omgang! Ved bare ikke om det skal gå udover længden eller bare spidserne?
Abonner på:
Opslag (Atom)









