Imorgen befinder jeg mig på vandet og er først hjemme fredag morgen. Håber jeg får tid og overskud til at tjekke ind med nogle gode indlæg efter det! På båden skal vi i spa, spille Bingo og have buffet til aftensmad - ren afslapning!! :-)
onsdag den 25. september 2013
Mini ferie fraaaaa nu af!
Har haft en totalt stressende dag! Sent i seng igår eftersom jeg først havde fri klokken 23 i skalborg, tidligt op i morges da vi skulle møde på arbejde klokken 7 i Svenstrup, hjem fra arbejde klokken 15, ordne nogen ting, spise aftensmad, arbejde på kroen i to timer, til møde med spejder i en time, hjem og smøre madpakke til imorgen og nu endelig et pusterum hvor jeg ligger i sengen. Jeg burde sove for skal tidligt op i morgen og på et velfortjent mini cruise med min søde søster, men jeg skal lige opdateres af de daglige blogge jeg læser (læs evt min brors nye altmuligt blog på valsbyblog.dk - den handler om mad, fotografering, hverdag, teknologi og andre tanker han render med) og så skal jeg spille candy crush.
tirsdag den 24. september 2013
Oceaner af tid - eller?
Hold op hvor har jeg dårlig samvittighed. Det er åbenbart meget svært for mig at få rutine med bloggen igen. Det gik ganske ok lige før jeg skulle til Tyskland, men da jeg ikke havde net dernede kunne jeg ikke blogge og så var rutinen væk igen da jeg kom hjem. Og så kom der hundrede andre ting i vejen, og så videre, og så videre. Burde egentlig have oceaner af tid: har intet rigtig fast arbejde, skole eller noget. Alligevel kommer der altid noget i vejen, og kommer altid i tanke om bloggen når jeg ikke har tid til at blogge. Nå nok om det, min blog skal ikke være fyldt med undskyldninger!
I den her uge er mine forældre på Kreta og min lillebror i Rom, så mig og min søster er alene hjemme. Hun arbejdede igår hvor jeg fik set noget bones og passet de daglige gøremål. Idag har jeg fået arbejde (skønt!! Har brug for så mange penge som muligt til min ferie om 4 uger!). Arbejder 15-23 og så har jeg også arbejde imorgen fra 7-15. Så det er skønt! imorgen aften skal jeg på arbejde på kroen og til møde med spejder. Torsdag-fredag skal min søster og jeg på mini Cruise som jeg har vundet, så der skal vi rigtig hygge! Det glæder jeg mig til :-) Her er lige et par billeder af aftensmaden igår mens vi hyggede til filmen new years eve.
lørdag den 31. august 2013
Under ombygning...
Okay, det sku lidt noget lort jeg har fået lavet her.
Bloggen er under ombygning, og bedst som jeg sidder midt i det og OVERHOVEDET ikke kan finde ud af det, så skal jeg til bryllup. Direkte derfra tager jeg til München, og er først hjemme torsdag. Så bloggen kommer nok til at ligne det her rod indtil på fredag mindst. Det er godtnok ikke særlig pænt!
Jeg beklager meget, men håber at den stadig er nogenlunde læselig...
xoxo
Bloggen er under ombygning, og bedst som jeg sidder midt i det og OVERHOVEDET ikke kan finde ud af det, så skal jeg til bryllup. Direkte derfra tager jeg til München, og er først hjemme torsdag. Så bloggen kommer nok til at ligne det her rod indtil på fredag mindst. Det er godtnok ikke særlig pænt!
Jeg beklager meget, men håber at den stadig er nogenlunde læselig...
xoxo
fredag den 30. august 2013
Photoshoot
En solrig eftermiddag fandt jeg mit nye kamera frem og kørte hjem til Lise for at afprøve det. Vi kørte i skoven og havde et lille photoshoot. Mest for sjov, men jeg vil alligevel lige vise de mest vellykkede af billederne.
xoxo
torsdag den 29. august 2013
Et følelsesladet farvel...
Har i dag sagt farvel til min elskede mazda <3 Den har været der for mig som en trofast følgesvend i over 2 år nu, og jeg vil altid se tilbage på vores uendeligt mange minder med et smil på læben. Den kunne ikke mere, og i dens sted træder nu en forhåbentligt ligeså god følgesvend, Toyota aygo.
Mindebilleder;
Mindebilleder;
Og den fine nye, skønne Aygo;
Nu vil jeg smutte på arbejde - i Aygoen! Jeg glæder mig ;-)
xoxo
Vacation!
Har haft lidt problemer med bloggen, når jeg skrev indlæg forsvandt de bare når jeg ville udgive dem. Derfor har den stået lidt stille. Har ellers masser at skrive om! Som i nok har hørt er der dumme dumme uroligheder i Egypten. Det har betydet at min ferie til Egypten med Lise måtte aflyses og vi skulle finde noget andet. Efter en enkelt dags surhed og en nat hvor vi sov på det begyndte vi at kigge på andre muligheder. Vores krav var godt vejr og all inclusive, men vi havde selvfølgelig også et budget at følge. Valget faldt derfor på Gran Canaria, hvor vejret desværre er lidt ustabilt pga øklima. Men er det helt slemt må vi drikke os fulde i vores all inclusive drinks ;-) vi skal afsted den 21 oktober i 2 uger og vi glæder os SÅ meget!! Bare til afslapning, hygge, sol, drinks, god mad og nye oplevelser - og så sammen med en fantastisk veninde :-)
Hotellet hedder Hotel Mogan Princess og ser så lækkert ud;
fredag den 16. august 2013
Busy week!
Har haft en super travl uge med fuldtid på rose poultry igennem et vikarbureau, spejder både tirsdag og onsdag og middag med en god ven torsdag. Idag har jeg så sovet længe hvilket var virkelig tiltrængt efter i gennemsnit 6 timers søvn hver nat, efterfølgende har jeg bare slappet af og lært mig selv "the cup song". Lidt mærkeligt jeg ved det godt, men det er da meget sejt at kunne ;-)
I lørdags sagde jeg farvel til min storebror og svigerinde som i tirsdags rejste til Østrig hvor min storebror skal være i virksomhedspraktik som sit 9. semester. Så det har været en travl uge! Lige nu sidder jeg derfor og hygger med chips, chokolade og Harry Potter og dødsregalierne part 1, som jeg er kommet til i mit Harry Potter maraton, inden den imorgen står på arbejde på kroen klokken 12 :-)
Abonner på:
Opslag (Atom)










