Hej allesammen!
Jeg troede på ingen måder at der var nogen der fulgte med derude længere. Der er måske heller ikke som sådan nogen der følger med, men der bliver da klikket ind engang imellem (sådan ca. 800 sidevisninger om måneden de sidste to måneder, selvom den har stået stille - så jeg er imponeret og glad!), så måske kan jeg fange dem der gør det. Jeg har besluttet mig for at skrive igen. Mest af alt fordi jeg rent ud savner det.
Min sidste tid har været ret turbulent, men nu har jeg været hjemme i lidt over 2 måneder og vil starte op igen. Jeg ved godt jeg ikke har det samme at skrive om nu jeg ikke er au pair længere, men jeg vil gerne gøre det til sådan en slags hverdagsblog hvor jeg kan skrive om lige præcis det der fylder i min hverdag. Måske er der ikke nogen der følger med (det håber jeg da lidt at der kommer til, bare en lille håndfuld) men generelt tror jeg også at det er godt for mig selv at skrive nogen tanker og ting ned. Har også været helt vildt glad for at have nogen ting at kigge tilbage på nu hvor jeg endte mit ophold i USA lidt anderledes end forventet. Så er det altså rart at kunne kigge tilbage og smile af de gode stunder jeg godt lidt kan glemme at jeg har haft.
Bloggen kommer til at handle om lidt forskelligt som; oplevelser, mode (min helt egen stil!), min hverdag, måske en smule fitness og ellers bare mine tanker. Er ikke den store tema-blogger, men jeg gør også det her mest af alt for min egen skyld. Da bloggen ændrer sig lidt drastisk skal jeg også lige have fundet på et nyt navn. For hvis i ikke blev bare en lille smule jaloux over mit liv i USA engang imellem så bliver i SLET IKKE jaloux over mit kedelige bonderøvsliv herhjemme ;-)
Måske bliver det en lille smule uoverskueligt her i starten, fordi for min egen skyld bliver jeg nødt til lige at følge op på de sidste ting der skete inden jeg tog hjem fra USA. Men måske finder nogen af jer også det spændende. Det kan i hvertfald være lærerigt hvis der er au pairs der læser med! Jeg håber ikke jeg har skræmt jer allesammen væk, og en kommentar ville blive ELSKET så jeg kan se hvem der læser. Hvis i alligevel vælger ikke at smide en kommentar kan jeg da i det mindste trøste mig med at jeg kan læse hvor mange sidevisninger jeg har haft. Om det så bare er folk der klikker forbi eller om de faktisk læser det, det må jo så forblive en gåde!
I dag er det Mandag den 1. juli - en god dag at starte noget nyt på! Jeg lover ingenting angående antal af indlæg, skal lige igang igen. Men jeg håber, og glæder mig til, at jeg bliver fanget af det igen.
xoxo
mandag den 1. juli 2013
fredag den 19. april 2013
The sisterhood of the traveling build-a-bear
Sidste aften i philly. Nyder den med Holly og Ana på T.G.I fridays med lækker mad. Kommer virkelig til at savne de piger!! Vi har sammen købt en build-a-bear (pigerne havde au pair møde søndag som var byg en build-a-bear til velgørenhed) som hedder Sam. Sam skal rejse imellem os ligesom bukserne gør i "the sisterhood of the traveling pants". Sammen er vi the sisterhood of the traveling build-a-bear, som er en lille sjov ting vi fandt på. Jeg holder så meget af de piger og kommer til at savne dem uendeligt meget. Men jeg ved heldigvis også at det ikke er sidste gang jeg ser dem! Imorgen starter min rejse hjem - jeg har layover i DC i 10 timer så jeg håber jeg kan få internet og opdatere bloggen for good.
Ellers ses vi snart Danmark!! Glæder mig, men det er også helt vildt uvirkeligt..
Ellers ses vi snart Danmark!! Glæder mig, men det er også helt vildt uvirkeligt..
torsdag den 11. april 2013
Besøg fra Det Kolde Nord, del 1
Jeg havde gået i flere dage og ventet og ventet på denne dag. Torsdag d. 14 marts. Vi kom hjem fra Maryland om onsdagen og onsdag aften skyndte jeg mig ud for at socialisere mig lidt med den søde Holly. Vi spiste bare på vores stamsted Top Tomato og fik snakket i lange baner. For jeg havde virkelig mange ting at fortælle! Torsdag arbejdede jeg og ENDELIG torsdag aften befandt jeg mig i en bus på vej til NYC hvor jeg skulle mødes med mine skønne savnede forældre og bedstemor.
Jeg havde egentlig forberedt mig på at jeg ville ankomme til hotellet og så stå der og tage godt imod dem når de ankom fra lufthavnen - sådan skulle det ikke være! Deres fly landede tidligt så de var der allerede, der var jeg godtnok forvirret. Tænkte slet ikke over at kigge efter dem, men så står de bare inde i lobbyen og hopper og vinker og kalder på mig. Tossede unger! Det var rigtig skønt at se dem, men jeg tror det stadig var en smule urealistisk for mig. Efter 7,5 måned så kan man bare ikke forestille sig hvordan det er at mødes igen. Klokken var allerede ret mange så vi snakkede lidt og smuttede ellers bare i seng. Vi boede på hotel carter, ikke ligefrem verdens mest luksuriøse hotel, men det var billigt og en fantastisk beliggenhed - kun én blok fra times square.
Fredag morgen var det tidligt op, og ud at finde noget morgenmad. Vi spiste på iHOP, som altså bare er en af mine favorit morgenmadssteder; international house of pancakes, bliver det bedre? Bagefter begav vi os ud på en spændende rejse.... Vi havde nemlig besluttet os for at tage ned til Ground Zero, men vi ville gerne spare penge og derfor komme derned med metro. Ikke verdens letteste system ;-) Efter at have spurgt omkring 100 mennesker hvordan, hvorfor og hvad vi skulle gøre kom vi da frem til sidst. Vi var inde og hente billetterne og tog lige en runde i deres souvenir butik. Efterfølgende gik vi over til Ground Zero (9/11 memorial hvis nogen ikke lige ved det hedder Ground Zero). Da man gik der (efter at have stået i kø i noget tid og blevet tjekket i hoved og røv i security) kunne man virkelig mærke stemningen. Selvom stedet som sådan ikke bærer præg af den forfærdelige ulykke, var det alligevel en helt speciel følelse. De to store memorials med navnene på de døde indgraveret hele vejen rundt og "the tree that survived"; det eneste træ der overlevede 9/11 i en hvis omkreds, og senere i en storm i 2003 også overlevede efter at få rykket alle rødderne op. Nu er træet flyttet tilbage til Ground Zero og er et symbol på overlevelse og liv.
| Det første nye tvillingetårn - også kaldt det tredje tårn |
| Det overlevende træ - kædet fast så rødderne kan sætte sig fast igen |
| Det lille tvillingetårn memorial |
| Indgraverede navne |
Herefter gik vi ned til Wall Street og gik langs den gade, ned til havnen og fulgte havnen hele vejen ned for lige at få et glimt af frihedsgudinden. Selve Ellis Island og frihedsgudinden var (er?) stadig lukket efter orkanen Sandy i oktober, så vi kunne ikke rigtig komme tættere på. Vi fik dog alligevel lige et glimt, og så var mor tilfreds ;-) Efterfølgende tog vi metroen til Grand Central, som er den store togstation i NYC. Den er super smuk og gammel og helt uvirkeligt stor! Der gik vi lidt rundt og fik en smule at spise. Bagefter gik vi op til Times Square, da vi gerne ville prøve at få billetter til en musical på Broadway. Det var desværre liiiiige dyrt nok så det måtte vi droppe igen. Vi vandrede lidt rundt på Times Square og gik ellers tilbage til hotellet. Der sad vi lidt inden vi gik ud igen for at spise aftensmad på et hyggeligt lille italiensk sted, hvorefter vi bevægede os mod Rockefeller Center. Her tog vi i Top og the Rock og så udsigten som var afsindigt smuk i mørket med alt lyset rundt om i NYC. Ellers var vi ude og se den store skøjtebane og gik lidt rundt. JA vi gik rigtig meget den dag, det har i fuldstændig ret i! Vi var ret sent hjemme så det var på hovedet i seng før en travl dag dagen efter.
| New York Stock Exchange |
| Wall St
Frihedsgudinden - så tæt på vi lige kom
|
| Underholdning på Times Square |
![]() |
| Udsigt fra Top of the Rock |
![]() |
| Udsigt fra Top of the Rock - Empire State Building i midten |
Lørdag skulle blive ret dårligt vejr med sne og regn senere på dagen, så vi prøvede at udnytte tiden udendørs før det. Først spiste vi morgenmad på et café lignende sted og gik ellers tilbage for at checke ud og få vores kufferter opmagasineret (hedder det det? mit danske er blevet elendigt...). Bagefter tog vi en af deres seightseeing busser rundt med turen uptown, da vi havde set det meste af downtown dagen før. Vi tog bussen hen til Central Park hvor vi stod af for, igen, at bruge fusserne. Vi gik rundt inde i Central Park i noget tid, som er latterligt stor! Vi så stedet hvor Kevin fra Alene Hjemme 2 møder duedamen og snyder forbryderne under en bro og vi så springvandet fra Friends' titelvideo (eller hvad det nu hedder). Videre gik vi op til Belvedere Castle som er et meteorologisk observatorium. Det er også hjemsted for Central Parks officielle vejrstation. Vi fortsatte ud på den anden side for at ville tage bussen derfra, da det viser sig at NYC har taget forskud på Skt. Patricks dag. Meget af 5th avenue var lukket pga. et optog - selvom Skt. Patricks dag altså først var søndag. Vi stod lidt og kiggede på optoget og måtte bedrøvet vende om og gå hele vejen tværs igennem Central Park igen, for at tage bussen på den anden side. På dette tidspunkt var vejret altså ved at blive lidt småirriterende med sne.
| Central Park - ufotogene familiemedlemmer... De er som en flok børnehaveunger der ikke kan kigge på kameraet og smile. Hvor svært kan det være? ;-) |
| Imagine, Strawberry Fields i Central Park |
| Bow Bridge, Central Park |
| Mor, far og bedste ved "alene hjemme"-broen |
| Belvedere Castle |
| Belvedere Castle |
| Mor og Turtle Pond i baggrunden |
| Fotogene far, fra Belvedere Castle |
Vi kom hen til busstoppestedet og missede lige nøjagtigt bussen, så vi måtte vente en 20 minutters tid på den næste, i et vejr som ikke lige var så praktisk. Da bussen kom slog vi os ned nedenunder (vi skulle ikke nyde noget af at sidde ovenpå i det vejr), og med varmen fulgte træthed. Jeg tror vi alle nåede at få en lille lur på den ca. en times lange bustur, men vi prøvede at følge med og stadig få set lidt af uptown og alle dens kirker og stedet Harlem (og nej, ikke hjemstedet for Harlem-shake...). Da vi kom tilbage til Times Square med bussen spiste vi lidt, og gik så på Madame Tussauds. Den ide var vi ikke de eneste der havde fået i det vejr, men heldigvis kunne vi springe køen over ved at betale ved en maskine. Selvom der var mange mennesker var det ikke umuligt at få set alle voksfigurerne og man kunne da også få taget billeder ved nogen af dem. Så smarte som vi er i Koch-familien, havde hverken jeg eller far strøm på kameraet efter to billeder. Tog en smule med min mobil, men ikke noget særligt imponerende. Til mors store skuffelse var Patrick Swayze ikke nogen steder at se, men overall var det nu en hyggelig oplevelse.
| Taylor Lautner, my love <3 (Ignorer at jeg ligner en skolepige med rygsæk på..) |
| Robert Pattinson <3 (ret dårlig voksfigur) |
| Far og Julia Roberts (som ligner Miley Cyrus på dette billede...) |
![]() |
| Jonas Brothers <3 |
![]() |
| Lion King, som vi gerne ville have set på Broadway |
Lørdag aften tog vi bussen til Philadelphia og toget derfra ud til lufthavnen hvor de skulle bo på hotel. Jeg boede med dem den nat, da jeg havde fri igen om søndagen.
Det var vores NYC tur, så jeg cutter lige her, det blev nemlig ret langt. I et andet indlæg får i resten af deres besøg!
Så, stay tuned
Long time no hear
I know. Men har en god forklaring denne gang. 1. dovenskab, den er måske ikke så god, men sand! 2. turbulent værtsfamilie forhold! Den er faktisk rigtig god den undskyldning. Og det får I i et af de næste indlæg. Hvis jeg da nogensinde kommer så langt ;-)
Well, der er jo sket en del siden sidst! For at gøre det lettere for mig selv (men måske mere besværligt for jer) så deler jeg altså indlæggene op efter begivenheder. Så det her indlæg er bare lige et "følg med på bloggen for nu spytter jeg indlæg ud"-indlæg. Lige nu sidder jeg på et hostel i philadelphia og venter på at der er en vaskemaskine ledig så jeg kan vaske tøj. Sidder på et hostel, tænker i så. Ja, det er en lang historie, så lad os nu skrue tilbage i tiden til den 9/3 hvor jeg sidst skrev et meningsfuldt indlæg.
Følg endelig med, for det bliver en spændende historie.
Over and out, for dette indlæg
Well, der er jo sket en del siden sidst! For at gøre det lettere for mig selv (men måske mere besværligt for jer) så deler jeg altså indlæggene op efter begivenheder. Så det her indlæg er bare lige et "følg med på bloggen for nu spytter jeg indlæg ud"-indlæg. Lige nu sidder jeg på et hostel i philadelphia og venter på at der er en vaskemaskine ledig så jeg kan vaske tøj. Sidder på et hostel, tænker i så. Ja, det er en lang historie, så lad os nu skrue tilbage i tiden til den 9/3 hvor jeg sidst skrev et meningsfuldt indlæg.
Følg endelig med, for det bliver en spændende historie.
![]() |
| Et lidt ironisk billede af hvordan mit liv har været på det seneste |
mandag den 1. april 2013
Hundrede år siden
Det er hundrede år siden, i know. Og nej i får heller ikke et kæmpe og spændende indlæg lige nu, men jeg lover det kommer på et tidspunkt! Mit liv er bare super fast forward og stressende lige nu (på den gode måde, for det meste!). Her får i bare lige et indblik i min morgen, han er nu en dejlig dreng.
lørdag den 9. marts 2013
Så' det weekend!
Så er det endelig weekend! Det har jeg virkelig set frem til.. Har været helt og halvt syg hele ugen, så har ikke arbejdet så forfærdelig meget. Har til gengæld haft nogle hårde timer når jeg så endelig arbejdede.. Nu er jeg kommet på antibiotika og så håber jeg det går over, inden mine forældre kommer på torsdag! De er ankommet godt i SF og nyder vist allerede livet med min søster. Jeg glæder mig i hvert fald til det er min tur! Jeg skal bare slappe af hele weekenden med gossip girl på netflix, det har jeg virkelig brug for.
W har været noget så træt den her uge, han har taget 2-3 lure hver dag - derhjemme tager han sjældent mere end 1 om dagen.. Men når han sådan falder i søvn midt i det hele må man jo lade knægten sove! Derudover har jeg spist meget stærkt krydderi og drukket flere liter væske efterfølgende.... Nu vil jeg ned og have morgenmad, but stay tuned!
W har været noget så træt den her uge, han har taget 2-3 lure hver dag - derhjemme tager han sjældent mere end 1 om dagen.. Men når han sådan falder i søvn midt i det hele må man jo lade knægten sove! Derudover har jeg spist meget stærkt krydderi og drukket flere liter væske efterfølgende.... Nu vil jeg ned og have morgenmad, but stay tuned!
tirsdag den 5. marts 2013
... og så blev det Marts
Så har vi allerede Marts, og det skulle forestille at være forår. Det synes jeg ikke helt holder stik endnu, men håber da det kommer snart! Har ikke skrevet i noget tid nu men har simpelthent været SÅ stresset!
Vi starter med sidste weekend, den 23-24 februar. Lørdag var jeg hjemme ved Ana sammen med Holly og spise pizza og chille inden vi tog i biografen og så Safe Haven, endnu en filmatisering af en af Nicolas Sparks' romaner. Filmen var virkelig god, men anderledes af hvad Nicolas Spark normalt laver - selvfølgelig havde den kærlighed med, men ikke nær så "jeg kan ikke leve uden dig"-agtigt, men mere "jeg dør bogstaveligt talt hvis jeg er med dig"-agtig.. Haha, hvis i forstår, for det lyder lidt skørt. Men der er sådan action i den i en del højere grad end normalt. De andre piger siger også at den er meget forskellig fra bogen. Det var også lørdag, før biografen, at jeg mødte min polske tvillingesøster Daria, som Ana havde været sammen med inden. Holly og Ana sagde at vi lignede hinanden en del bagfra og så kommer vi til at snakke om fødselsdage, og vi er begge født d. 15/5 - 1993... Det er ret skræmmende! Aftenen endte dramatisk, for da vi kom hjem fra biografen skyndte Ana's værtsforældre sig på hospitalet: hendes værtsmor skulle nemlig føde. Hun var dog gået 2 uger over tid, så de var godt klar over at det kunne ske hvert minut. Hun fødte en velskabt lille pige ved navn Lidia.
Søndag tilbragte jeg heele dagen sammen med søde danske Mille. Jeg tog ud til hende, i en af Philadelphias mange forstæder og hun hentede mig i bil. Vi besluttede os for at tage ud til King of Prussia mall, som er et kæmpe center uden for Philadelphia. Det er der de har glowgolf og min elskede Cheesecake Factory. Vi gik lidt rundt og shoppede, jeg fik købt mig noget nyt træningstøj så jeg rigtig kan være pro. Derefter gik vi på Cheesecake Factory (selvfølgelig!) for at få aftensmad. Vi sad der i lang tid, for vi kom allerede klokken 17, da der altid er latterligt lang kø, som vi ville prøve at undgå. Vi nød maden, snakkede virkelig meget og afsluttede selvfølgelig med en cheesecake, ellers er det ikke et rigtigt besøg ;-) Derefter valgte vi at tage i biografen, da ingen af os egentlig havde lyst til at skilles allerede og begge nød lidt tid væk fra familien. Vi tog ind og så Identity Thief, som er mega sjov! Efterfølgende kørte hun mig til togstationen og jeg tog hjem.
Ugen var lang med masser af arbejde og træning. Jeg fik også mit nye pulsur som jeg havde bestilt så jeg kan være endnu mere pro! Det glæder jeg mig til at tage i brug. Det var også fredag i denne uge at C, W og jeg skulle køres ned til C's forældre for at få ekstra hjælp. Desværre kom vi langtfra ubesværet igennem ugen og natten mellem torsdag og fredag skete det forfærdelige at vi en tyv prøvede at bryde ind i huset. Heldigvis, da han endelig kom inden for, satte alarmen igang og han smuttede med det samme. Politiet kom dog stadigvæk, så fra 3:45 til ca. 5 snakkede vi alle med politiet, og det var min opgave at tage W hvis han vågnede af det hele. Det gjorde han heldigvis ikke! Ved 5:30 tiden blev jeg sendt i seng men kunne langtfra sove så lå bare og vendte og drejede mig i et par timer, og fra klokken 8:00 skulle jeg så arbejde i 9 timer.. Det var en sindssygt lang dag, og vi rendte alle rundt som zombier efter nattens ståhej! Da klokken blev 19 kørte vi mod Maryland i en fyldt bil, men det stod ikke helt på Ashton for mig, for jeg skulle have mit første weekendkursus i Baltimore, Maryland. Jeg blev sat af ved conference centeret på vejen, og overnattede til lørdag morgen hvor skolen begyndte.
Jeg har valgt kurset Travel Spanish som er basis spansk fraser som kan komme en til gode hvis man rejser i spansk talende lande. Kurset strækker sig over to weekender, hvor den anden weekend er i start April, og giver mig de 6 credits jeg skal have for at gennemføre Au Pair programmet. Lørdag stod overhovedet ikke på spansk men derimod forskellige klasser vi havde valgt på forhånd. Vi havde 4 forskellige klasser af 2 timers varighed hver, og jeg havde Resume writing, Money 101, Life skills og Women's health. Fire ganske spændende klasser, og i hvert fald anderledes! Søndag stod den så på spansk hele dagen i 8 stive timer... Men han var god til at gøre det sjovt og jeg lærte faktisk en hel del. Der var 5 eller 6 forskellige kurser i den her weekend, for nogen var det deres anden del af kurset, og det er udelukkende for Au Pairs. Det er en super lækker måde at få mødt nogle nye mennesker på, og alle har jo noget til fælles. Jeg blev ret gode venner med sydafrikanske Alduné som jeg har spansk med, og snakkede ellers med nogle andre tøser. Mødte også en dansk pige der snart flytter til downtown Philadelphia, som jo er mega lækkert! Derudover mødte jeg også en dansk pige, Anne, som bor i Tampa, Florida, som var kanon sød. Hun bor tilfældigvis ved en familie jeg også interviewede med (men desværre kun kunne få en au pair der kunne komme i august) og er også rigtig gode venner med Maria som er den danske Au Pair fra San Antonio, da de var på akademiet sammen i starten! Det er altså ret pudsigt sådan noget. Henover weekenden fik vi også super lækker mad! Der var kæmpe buffeter i alle skikkelser og jeg blev totalt fedet op af dessertbordet... Har desværre kun fået taget billede af min morgenmad søndag (og morgenmad lørdag, men det var bare continental morgenmad, da det ikke som sådan var en del af kurset, som først startede klokken 9 lørdag - det var nu lækkert alligevel), ville gerne have vist det overdådige mad vi fik! MEN jeg skal jo derned igen i april, så der skal jeg nok tage billeder! Glæder mig afsindigt meget, og altså ikke kun pga maden....
Nu er weekenden ovre og det er mandag aften. Første arbejdsdag her i Maryland er gået godt - og stærkt! - og C's mor laver totalt lækkert mad! Imorgen skal vi have min livret her som er tacosalat, det fik vi sidste gang vi var her og jeg har tænkt på det lige siden. Onsdag skal der måske være kæmpe snestorm så skolerne har lukket. Ifølge gammel amerikansk overtro skal man så sove med sin pyjamas på vrangen natten inden, og så holder skolerne lukket... Om tre dage står mine forældre og bedste på amerikansk jord. Først om 10 dage står de på østkyst jord, men den tid skal nok gå stærkt. Glæder mig rigtig meget!
Sååå, det var vist alt for denne gang. Det blev altså også et ret langt indlæg alligevel, det er længe siden jeg har haft sådan et.... Men nu er det puttetid!
Vi starter med sidste weekend, den 23-24 februar. Lørdag var jeg hjemme ved Ana sammen med Holly og spise pizza og chille inden vi tog i biografen og så Safe Haven, endnu en filmatisering af en af Nicolas Sparks' romaner. Filmen var virkelig god, men anderledes af hvad Nicolas Spark normalt laver - selvfølgelig havde den kærlighed med, men ikke nær så "jeg kan ikke leve uden dig"-agtigt, men mere "jeg dør bogstaveligt talt hvis jeg er med dig"-agtig.. Haha, hvis i forstår, for det lyder lidt skørt. Men der er sådan action i den i en del højere grad end normalt. De andre piger siger også at den er meget forskellig fra bogen. Det var også lørdag, før biografen, at jeg mødte min polske tvillingesøster Daria, som Ana havde været sammen med inden. Holly og Ana sagde at vi lignede hinanden en del bagfra og så kommer vi til at snakke om fødselsdage, og vi er begge født d. 15/5 - 1993... Det er ret skræmmende! Aftenen endte dramatisk, for da vi kom hjem fra biografen skyndte Ana's værtsforældre sig på hospitalet: hendes værtsmor skulle nemlig føde. Hun var dog gået 2 uger over tid, så de var godt klar over at det kunne ske hvert minut. Hun fødte en velskabt lille pige ved navn Lidia.
![]() |
| Mig, Holly og Ana. Chiller i Ana's kælder som er NARNIA! (Man går ned i kælderen igennem garderobeskabet i stuen/gangen, haha) |
Ugen var lang med masser af arbejde og træning. Jeg fik også mit nye pulsur som jeg havde bestilt så jeg kan være endnu mere pro! Det glæder jeg mig til at tage i brug. Det var også fredag i denne uge at C, W og jeg skulle køres ned til C's forældre for at få ekstra hjælp. Desværre kom vi langtfra ubesværet igennem ugen og natten mellem torsdag og fredag skete det forfærdelige at vi en tyv prøvede at bryde ind i huset. Heldigvis, da han endelig kom inden for, satte alarmen igang og han smuttede med det samme. Politiet kom dog stadigvæk, så fra 3:45 til ca. 5 snakkede vi alle med politiet, og det var min opgave at tage W hvis han vågnede af det hele. Det gjorde han heldigvis ikke! Ved 5:30 tiden blev jeg sendt i seng men kunne langtfra sove så lå bare og vendte og drejede mig i et par timer, og fra klokken 8:00 skulle jeg så arbejde i 9 timer.. Det var en sindssygt lang dag, og vi rendte alle rundt som zombier efter nattens ståhej! Da klokken blev 19 kørte vi mod Maryland i en fyldt bil, men det stod ikke helt på Ashton for mig, for jeg skulle have mit første weekendkursus i Baltimore, Maryland. Jeg blev sat af ved conference centeret på vejen, og overnattede til lørdag morgen hvor skolen begyndte.
![]() |
| Bagdøren er smadret - taget lige efter indbruddet skete |
![]() |
| Oprydning - der var glas over det hele! |
![]() |
| Læææækker morgenmad, vildt lækker frisk frugt! Og det der skemad var sygt godt (selvfølgelig, der er chokolade i, haha) |
Her er lige lidt forskellige billeder som i ikke har set:
![]() |
| Fra photobooth på W's fødselsdag |
![]() |
| Fra photobooth |
![]() |
| Fra photobooth |
![]() |
| Et julebillede af Anja, W og jeg. W ser vildt fed ud, jeg ser bare klam ud! haha |
![]() |
| W idag - han sad fast derinde i og begyndte så at gnave træstykker af stolen... |
![]() |
| Legede lige med W's abc blokke den anden dag miss you skat <3 |
Håber i alle har det godt, jeg nyder i hvert fald livet til fulde for tiden. Tusind kram
Abonner på:
Opslag (Atom)


























